Chillin'billin'

Heelluu beautiful people! <3

Jag sitter framför datorn efter en superlång promenad till Ponde (kiosk på ena sidan och pizzeria på andra, för er som inte visste..) med brorsan samt båda hundarna. Det var väldigt jobbigt när vi gick men efter att ha kommit hem kändes det riktigt skönt att ha rört på sig lite och inte bara degat hemma. ;)
Jag köpte lördagsmys för ikväll dessutom!! Det blev en 200 g Marabou Apelsinkrokant och en 200 g Sourcream & Onion Chips. MUUUUMS va gott!

Åhh jag blev så sugen på mat nu för mamma håller på att laga mat i köket. Min mage kurrar... HAHA
Aja här kommer lite bilder som jag har velat posta flera dagar men som jag inte har kunnat göra på iPhonen men som jag nu kan på datorn. Enjoy!

Mina nya Palladium <3

Min nya klänning jag köpte på Zara, goosh looove that store!

Jag och underbara Emma <3

Underbara bebbes :D
Hade roligaste kvällen igår tack tjejer! :D

Aja nu ska jag se ett avsnitt Pretty Little Liars innan middag. Vi hörs kanske senare ikväll annars så vet ni att jag sitter och är upptagen med att tjocka mig med choklad och chips + Fanta Exotic <3 YUMMIE!
Take care! Lots of love..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0