Fullspäckad dag!

Heej alla underbara läsare! Mitt på dagen när jag satt på tåget så skrev jag värsta långa inlägget men det ända som kom upp va rubriken och det såg jag nu.. Fail Hahaha! Aja jag skriver det jag hade tänkt att skriva nu istället. ;)

Yes, fredag den 13 var det idag då.. Det har märkts på många sätt! Jag var med min flummiga älskling Naz idag och fredagen den 13 är inte precis hennes lyckodag... ;)

Jag gick upp imorse relativt tidigt och åt frukost, gick ut med mina hundar och sen gjorde mig iordning för att sticka in en sväng till mässan för att lämna tillbaka mina failade solglasögon och samtidigt köpa nya hörlurar till min lillebror för hans gamla hade gått sönder. Det slutade med att vi gick tomhänta därifrån för det var ingen idé att köpa nya om han ändå har garanti på de gamla. Sen gick brorsan och jag till mc och köpte mat. Efter det gick vi rakt över gatan och lånade bok till min engelska bookreport. Jag känner mig stolt över att jag planerar så himla bra. Bäst är jag! <3

Direkt efter det fick brorsan skjuts hem av pappa och jag drog in till stan för att möta upp med min bebbe. Efter en hel del kaos med biljetter och förlust av ett örhänge (ja det är naz otursdag) så fick vi tillslut platser på biopalatset för att se "American Pie: The reunion" och hade en helmysig kväll! Dessutom gick vi till mc (igen i know :S) efter bion för att vänta på hennes pappa skulle komma och hämta oss. Hon tog meny men jag kunde inte med så jag provade den nya Mcflurry toblerone. Den var faktiskt god! :D men min favorit är helt klart Mcflurry Smarties <3<3 kärlek där asså!

Nu är vi alla fall hemma hos Naz efter en lång och underbar dag och det blir sleepover at her place. :D så nu ska jag va social, vi hörs imorgon.. ;) puss!


Faairiee (det blir ingen fin logga för jag mobilbloggar ;) haha)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0