Godmorgon!

Heej alla underbara läsare! :D

Just nu sitter jag och äter frukost framför datorn. Det blev yoghurt, apelsinjuice samt libabröd med kalkon. Mums! Jag var så hungring när jag vaknade att jag inte riktigt visste vad jag skulle göra... ;)

Men nu är jag uppe och ska, efter att ha ätit färdigt, börja göra mig i ordning för att åka in till Göteborg och möta upp med några kompisar för att chilla och shoppa lite. Jag har nämligen kollat upp att det inte ska regna en droppe idag och att det ska bli allmänt härligt väder, så jag bestämde mig för att dra mig ur mitt ide.



Hoppas jag kommer hem med något härlig inköp. Här är min dagens inspo...



 



Härligt vad som finns ute i butikerna nu! Mycket färger och allmänt somrigt. :D Dags för shopping?! Yeah you heard me!

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0