Snökaos

Oj mitt inlägg som jag skrev igår på tåget kom inte upp måste blivit något fel. :S

Just nu sitter jag i bilen påväg till skolan i världens kö på grund av det härliga lilla snökaoset i natt. Så det har tagit 1 och en halv timma för mig att komma till Lindome hemifrån mig (vilket normalt sätt tar max 10-15 min). Så jag tog mig en powernap och tog det lite lugnt här i bilen för vad ska man göra, detta är ju livet. ;) Kan tänka mig vilken kaos västtrafik måste ha en dag som denna... HAHAHAHA

Hoppas min dag idag blir lika chill som den igår. Igår hade jag först en kort och chill kemilektion för att sedan gå upp och ha fysiklektion men då kommer elevkåren som räddaren i nöden och säger att vi har giltig frånvaro fram till klockan 2 (klockan var drygt lite efter 12). Så då slapp vi både fysik och matte. SCORE!

Efter det hade jag Svenska C som egentligen skulle hålla på till tio i fem men vi fick sluta en timma tidigare. Så nice! Hoppas denna dag blir så underbar!!! :D wiie hahahah

Nu sitter jag här och det har snart tagit mig 2 timmar att åka bil till skolan när det ska ta drygt en halvtimma. Vart kommer alla bilar ifrån egentligen, det här är ju sick. :O

Aja här sitter jag med en bulle och saft och chillar på det vad mer kan man göra? <3

Vi hörs lite senare. Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0