Svar till Frågelådan: Mitt liv som...

Hej jag tänkte att det kanske var dags att svara på frågor från frågelådan.. :D

Har inte fått in så många frågor så jag gissar att jag besvarade de mesta av era frågor och funderingar i mitt inlägg. Kommer dock alltid ha frågelådan öppen så om ni undrar över något är det bara att fråga. Jag kommer ställa olika läsarfrågor också framöver där ni är mer än välkomna att lämna en kommentar och fråga något speciellt. ;)

Sara om Mitt liv som...:
hur många killar har du haft? Du verkar vara en tjej som alla killar hade gillat!! go your blog! :D:D

Hej Sara! Va glad jag blir att du gillar min blogg!
Hahah tack va söt du är!!! Jag hoppas jag besvarar din fråga rätt om jag säger såhär jag har inte haft något längre förhållande men längtar tills den dagen kommer. Jag är singel nu och anser inte det är något fel på det överhuvudtaget men klart man vill hitta någon snygging...

PUSS! Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0