Time for PLL <3

Heey guys! :D Jag sitter nu och väntar på att Pretty Little Liars avsnittet ska ladda färdigt. Palla kolla när det hackar hela tiden!

Aja min morgon var bra... Jag vaknade upp hos Naz (vääldigt) tidigt! Hon skulle ut och vårstäda på gården så jag passade på att stiga upp jag med och satte mig och åt frukost med hennes familj. Underbaraste människorna! Jag trivs så bra där det är som ett andra hem typ hahah<3

Sen efter jag hade gjort mig iordning så fick jag skjuts av hennes pappa ner till torget och drog mig hem. När jag kom hem väntade ett par mörkblå trekvartschinos och ett rosa linne, som min kära mor hade köpt till mig. Älskar dig mamma!!<3

Nu sitter jag i alla fall här mätt och belåten och ska kolla på ett avsnitt PLL innan jag börjar småplugga lite, inför skolan, så man kommer i fas igen. ;)

Ha nu en underbar dag såhär i solen! Man säger ju efter regn kommer solsken och det kan man ju verkligen säga om vädret idag hitills. Hoppas bara det håller i sig.. Men nu ska jag kolla för nu har det laddat färdigt.



Bästa serien på väldigt länge! Take care <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0