FINISHED!

Nu är allting färdigt och klart! Har packat klart min stora resväska som ska med mamma till jobbet imorgon för att jag ska slippa behöva ha med den på tåget in till stan där mamma kommer hämta upp mig och köra mig till flygplatsen. Jag är jätte taggad!! Det kommer att bli så himla roligt!
 
Min resväska btw får MAX väga 23 kg gissa vad min väger? 22,4 kg efter att jag har slimmat den till maximum och tagit ut allt onödigt som jag faktiskt kan klart mig utan. Har med mig typ hela mitt hus så hur det jag tar med mig + shopping i Malta ska komma hem kommer bli en stor utmaning! Här är min gulliga väska btw. Stor som bara den. ;)
 

HAHAHAH Den är nästan större än min hund!
 
Kännetecken: Rosa rosett.
 
 
Kommer sakna dig min efterblivna vän! <3 inte ens min resväska kan du hålla dig borta från... ;)
 
Men vi hörs mer imorgon innan jag åker. Fortsätt kolla in bloggen så kommer jag posta flitigt under min resa. Puss på er! Take care! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0