Masterchef

Sitter nu och kollar på masterchef samtidigt som jag fixar klart min jeansväst. Hoppas så innerligt att det hinner bli klar innan avresan för jag vill kunna ha den på mig i Malta. ;)
 
David Miller kom precis vidare till final i Masterchef. Fy va duktig han var! :D Så svåra rätter och ändå lyckas laga dem på två timmar. Det är helt sjukt!
 
Nu är det Lee ovh Whitney's tur. Jag hoppas definitivt på Whitney för hon är så talangfull trots att hon är så ung. Yngst i tävlingen faktiskt. Kommer bli en intressant tävling!
 
Aja nu måste jag fortsätta om västen ska bli färdig. Ska dessutom försöka hinna göra i ordning mina naglar idag. Åh denna dagen kommer bli häktisk! :S Vad ska jag göra för något? :D Den blåaktiga designen fixade en kompis förra sommaren på mig. Blev så nöjd.. Är det värt och göra något liknande?
 
 

Hör av mig lite senare. :D Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0