Äntligen sommarloooov

Heey bebes<3 jag sitter nu på tåget hem från min älskling Naz och njuter av livet eftersom sommarlovsavslutningen var igår. :D så idag är jag frii!! Wiiee

Igår slutade avslutningen drygt klockan 11 och efter det drog jag, Naz, Tim och Karl in mot stan. På kvällen skulle hela HDC på bio så vi bestämde att vi skulle göra det till en galakväll så alla killar klädde upp sig i kavaj/ skjorta samt alla tjejer hade klänningar/ kjolar och klackar <3 innan bion stack dock jag och Naz hem till henne och chillade samt jag försökte locka hennes hår med en tång som inte ville komma överrens med mig så det var inte det lättaste. Det slutade med att hon plattade håret istället. :D

Därefter mötte vi upp med alla vid bergakungen för att se the dictator och den var såååå bra! :D jag dooog av garv! Bilder från kvällen kommer upp senare ikväll eller imorgon för Karl har dem på sin systemkamera.

Efter det väntade vi på Naz pappa i stan för han skulle hämta oss och jag var så trött för jag hade gått upp typ 5 på morgonen för att göra mig iordning på morgonen innan skolavslutningen så jag kände nästan att jag var påväg att somna. Vi gick till McDonalds för att äta lite innan för jag var så slut. Naz som är en sån underbar vän köpte mat till mig för hon såg att jag behövde äta något. Hon ville inte att jag skulle må dåligt. Jag är så glad att du finns finaste! Bäst är du min älskling <3

När vi kom hem däckade jag nästan direkt och sov till drygt 11 i morse och det var väl behövt! ;)

Idag blir det mest chill hemma och mys med min underbara familj och mina hundar <3 så vi hörs säkert av senare <3 Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0