Finally...

Heej på er! Nu är jag äntligen hemma igen, eller rättare sagt har varit det i några timmar, efter en dag full av händelser. Bland annat så klippte jag mig och gjorde ljusa slingor i överhåret. Efter att jag hade varit hos Tony (BÄSTA frisören i Göteborg !! ) så gick *hooost åkte* jag och Naz till Subway och satte oss och åt. :D Det var jättemysigt!
 
Sedan väntade en del jagande efter klackar. Vi gick in på säkert alla Nordstans skoaffärer och hittade inte något par som var det jag sökte efter. Tills vi tillslut kom in på Belle shoes och hade funnit drömskorna. När jag då skulle betala med mitt presentkort så sa dem att de inte tar presentkort på Nordstan (trots att deras butik faktiskt ligger i Nordstan ?! wtf ), utan att de är egenföretagare och har slutat ta Nordstans presentkort sedan ett år tillbaka. De kostade 349 kr på rea och tänkte ett tag att jag kunde köpa dem ändå men jag ville inte lägga mer pengar nu. Åååh fick seriöst damp på att när man äntligen hittar det man letat efter så är det ändå något som stoppar en.. :/
 
Efter det gick vi runt och småshoppade lite i Bikbok, H&M, Gina tricot, Vero Moda och många fler affärer men jag hittade inget viktigt. Förutom att jag köpte tre par trosor på Gina tricot inför resan och det var på rea så det var billigt, billigt! Det gillar vi!
 
Därefter tog jag kort i kortautomat, där jag bland annat var klantig nog att slå i huvudet när jag skulle plocka upp tian jag hade tappat på golvet. Stabilt!
 
Här är i alla fall min dag i bilder...
 
Precis efter jag hade varit hos frisören. Vid hållplatsen Domkyrkan påväg mot Subway! :D
Stolt fotograf: Naz
 
På bussen.. Slingooor :D
Stolt fotograf: Naz
 
Blev supernöjd!
Stolt fotograf: Naz
 
Nazoo
 
Beb <3
 
Vi är hungriga...
 
Inne i Nordstan
 
Pose and...
 
...work it. HAHAHAHA
 
Subway med finaste!
 
<3
 
HAHAH såhär ser det ut när vi har ätit på Subway!
 
ID-porträttfoto
 
Nu ska jag fortsätta städa mitt rum. -.- Vi hörs senare.. Take care!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh var har du köpt dina Prime boots, är ju slut överallt hela tiden?

Svar: Köpte mina från Johanssons skor, fast det var dock ett tag sedan. ;) Men försök där. :D Glad ifall jag kan hjälpa!
faairiee

2012-06-29 @ 23:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0