Gosetorsdag!

Heej på er alla! Har precis ätit färdigt middag med mina föräldrar och mormor. Det blev pad thai, som är så himla gott!! :D har verkligen blivit käär i den maträtten. MUMS!
 
Nu väntar det en riktig, gosetorsdag. Ska börja med att packa upp min väska det som ska slängas i tvätten innan avresa och sedan blir det till att pyssla. För det första så ska jag göra färdigt min jeansväst med peacemärket på ryggen och sedan måste jag få gjort designen innan avresan också. Vill ha bloggen fräsch och snygg nu när jag kommer uppdatera massa i Malta!
 
Så nu måste jag börja med kvällens "to-do" lista så att jag hinner få allt gjort innan jag går och lägger mig. ;) 

Solade lite idag också.. Dålig bild med otroligt dåligt ljus men, men... Detta är i alla fall en av flera bikinis som ska med i resväskan. :D Ser ni mina snygga hörlurar? Har pimpat dem med pärlplattepärlor och nu är hörlurarna riktigt snygga!! Take care!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0