Nationaldagen!

Heey fellas! Jag har precis kollat färdigt på det första avsnittet i tredje säsongen av PLL. Jag kan säga såhär, utan att spoila allt för mycket, att det var lite av en déjà vu känsla i början. Men det var bra jag blev imponderat överaskad för jag trodde först att det skulle bli samma grej om igen och om de hade gjort de hade det varit jätte tråkigt! Så det var toppen bra att de vände avsnittet på ett nytt sätt men tog med lite gammalt för att man skulle känna igen sig typ. HAHAHA

Aja Nationaldagen... Så värd dag att ha ledigt annars om man inte hade haft ledig hade den varit V-ä-r-d-e-l-ö-s! hahaha

Ska dock baaara njuta idag och känna en försmak på SOMMAREN som kommer om en vecka. :D Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0