TAGGAAR



Packningslista


Mamma kom hem med lite produkter som fattades till necessären för någon dag sedan. Är speciellt nyfiken på solskyddsfaktorn med karoten i.

 
Dagens outfit:
 
Transparent blus - H&M divided
Sandfärgat linne - H&M
Jeansjacka - Cubus
Jeans - Gina tricot


Dagens inköp:


 
Men nu ska jag gå och lägga mig för jag är så himla trött och imorgon blir det off to thaa city för some shoppin'! HAHAHA jag vet vad ni tänker.. Du ska ju ta med dig kläder hem också från Malta... Men har faktiskt kvar mitt presentkort på Nordstan från när vi uppträdde på fotbollsfesten så nu är det dax för att köpa upp det. Ska se om jag hittar ett par snygga klackar! Någon som har lust att hänga på? Just ask me.. ;)
 
And for now... Goodnight! <3 Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0