You have no idea..

Åhh vet inte riktigt vad jag helst vill göra med min iPhone 3GS just nu.. antingen kastar jag den ut genom fönstret eller kör med en ångvält över den. Jag trodde verkligen inte att jag skulle kunna föra över bilderna överhuvudtaget utan att jag skulle behöva deleta alla utan att kunna ha kvar dem på datorn. Sen kom min smarta pappa på att man kan använda den trevliga appen Dropbox och på så sätt föra över alla bilder till datorn via denna. Det jobbiga är att det är över 2000 bilder så det tar ju sin tid. Så det är väl typ det jag har spenderat min kväll åt att göra.
 
Imorgon ska jag gå upp tiiidigt och fortsätta lite med detta för att sedan åka in till Nordstan och se om jag kan få shoppat lite saker inför resan. :D Kanske någon av de topparna jag hade i inlägget innan. ;) Godnatt och sov så gott! Take care!
 
Jag vill bland annat försöka få tag på denna kuvert väskan! I'm in looove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0