"my camera shed some tears since you left him with nothing.."

Heej alla läsare! :D hur är det med er? <3

Jag har så mycket just nu det är inte ens roligt... :S stress och press är bara förnamnet. Lite kul att jag igår fick tillbaka min uppsats skrivning i Svenska B om just detta ämne "Stress och press" och fick MVG- !! :D undra hur man egentligen ska tolka det? Att jag är duktig på att stressa?! HAHAHAHA

Kan säga att jag har så mycket att jag måste prioritera vad som är viktigast när allting är lika viktigt! :S svinjobbigt...

Aja nu sitter jag på tåget påväg till stan i mina turkosa leopardshorts, magtröja, en tunn svart kofta (vilket jag så kommer ångra senare att jag tog ;) hahaha), min skinnjacka och mina svarta sunglasses med silverkedja. <3 D'you know why? För att det ska bli fkin 20 grader och strålande sol idag. SUMMER IS HERE AND I'M HAPPY! <3

Idag väntar en lång dag i skolan och efter skolan ska jag möta upp med HDC för att köpa en vit skjorta till Slaget. <3 det här kommer bli bra! :D

Efter att ha köpt det så ska jag åka till Twisted och träna till kvart i nio NYC Newstyle. Vi har typ gjort färdigt allt tror jag. ;) asså det är ändå kaos så jag hoppas allt löser sig idag!

Sen åker jag i alla fall hem och äter, kanske pluggar och sover. :D

Men nu ska jag ta mig in till skolan så vi hörs senare <3

Take care! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0