Tuff men underbar helg och toppenmåndag!

Herregud! Har helt glömt bort att skriva här för jag har haft så mycket denna helgen. Det är helt sjukt! :o har haft uppträdanden på Twisted från 10 på morgonen till drygt 7, halv 8 på kvällen både lördag och söndag. Eller rättare sagt först har jag haft genrep i någon timma och efter det har jag haft tre uppträdanden på lördagen och tre på söndagen. :D det var jättekul och det var många otroligt duktiga elever som deltog. Jag blir så lycklig när det kommer till showerna för de dagar är det som mest sammanhållning mellan allt Twistedfolk.

Idag hade jag presentation i Svenska C om skillnader/likheter mellan Gossip Girl och The OC med min älskling Therese och det gick väl sådär för vi pratade väldigt länge. :S hahahah <3

Efter skolan hade vi träning med HDC och det blev sista träningen innan Slaget om Innerstan för det är imorgon. SLAGET OM INNERSTAN ÄR IMORGON!!!!! JAG DÖR TAGGAAAAAAA <3

Lätt BÄSTA dagen på HELA året!! :D överdriver inte! Så himla roligt! Vi ska dansa loss och nu ska vi ta hem det! Fässberg ska hem till sitt Möndal och vi måste ta vinna! Guldet SKA hem I mean it! ;)

Hoppas vi ses imorgon! TAGGAAAA NU HDC <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0