Varmt och soligt

Känslan av att sitta i bussen och nästintill kvävas på grund av att det är så varmt. Känslan av att sitta ute i solen och känna hur svarta skinnvästen bränner mot hyn. Känslan av att sitta där i solen och steka även fast man inte försöker sola. Den där känslan är obeskrivlig. Detta för mig betyder Sommar med stort S!

Idag hade jag en underbart härlig men något lång dag. Dagen började med att jag gjorde mig iordning för att gå till skolan och eftersom att jag visste att det skulle bli toppenvarmt, så tog jag på mig shorts och tog en pösig skjorta som jacka. :D

Skolan startade med biologislutprov som gick helt okej... Jag har inte haft nått liv denna helgen typ hahah equals no blogg updates. :/ men idag uppdaterar jag och jag hoppas att ni har förståelse för att jag nu i häktiga tider bara hinner blogga ibland. ;)

Efter skolan tränade jag med Wajo Crew inför ett uppträdande 1 juni. Det ska bli jätteroligt att stå på scen och uppträda! Det är det bästa som finns!

Träningen idag gick bra trots att vi i koreografiväg inte fick så mycket gjort hann vi tänka ut många bra placeringsbyten. Tror dessutom att jag nu har hittat en underbar låt till tjejernas high heel. Detta klarar vi jag TAGGAAAR!!

Aja men nu ska jag sova lite, need my beauty-rest! Ska upp imon typ 5:20 -.-<3 take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0