I'm doing nothin' cause then at least I'm doing nothin' wrong..

Meeen nu försvann hela mitt inlägg som jag skrev på mobilappen IGEN. O-R-K-A!! Jag hade skrivit jättelångt också!?!%^#*%+@@€& Aja får skriva om...

Jag har fått en helcrush för The Saturdays. Bästa! Låtarna som jag helt fastnat för är definitivt Higher och Notorious. Så grymma!

Jag vaknade relativt tidigt imorse för att hinna göra mig i ordning och allt och dessutom hinna gå ut med hundar samt hinna själv gå ner till busshållplatsen. Jag drog det smartaste kortet att ta mina nya klackar (nya = ej formbara för mina fötter = Skoskav = AJJJ!) den dagen då min väska var som mest packad och då jag dessutom var tvungen att småspringa för att hinna till bussen. Måste sett väldigt kul ut.
Det slutade med att efter gympan tog jag mina innegympaskor på mig och carefaceade allas blickar hur kul det än såg ut. HAHAHA det var ändå mycket mer bekvämt. ;) för stunden var det lugnt men nu... AJJJJJJJJ beskriver ganska korrekt hur jag känner.

Idag hade jag engelska muntliga nationella och det kändes som om det gick bra så det var kul! :D Sen efter skolan åkte jag och Naz till stan för att hon skulle äta och jag skulle intervjua henne för mitt repotage och det gick väldigt bra!

Oooffff Busta Rhymes rappen i Look at me now i mina hörlurar nu. <3 see ya måste njuta 'cause this is soooo good! :D

Är så hungrig att min mage kurrar. Den kurrar inte lite heller utan högt HAHA jag döör va skämmigt! :$

Men jag hör troligtvis av mig efter plugget om jag orkar. Måste plugga mycket idag om jag ska slippa få en helveteshelg! Så hör av mig ikväll om jag inte är för trött, men for now on ha en toppen kväll. Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0