OMG

Min vecka har varit kaos! Har tränat varje dag och haft plugg vid sidan om så har inte kunnat blogga någonting. Förlåt för min sämsta uppdatering men jag lovar, I'll make it up to you. <3

Igår va dagen med stort D! Hvitfeldtskadagen är det jag snackar om.. Vi i HDC uppträdde i Norra Aulan och gjorde vår skolshow samt gjorde massa små koreografier. Jag och Tez gjorde inte våran koreografi dock.. Lite synd :S

Aja efter det så gick vi ut på gården och det var dags för dance battles. Det var jätteroligt och jag kom trea, vilket jag verkligen inte trodde jag skulle göra. Jag trodde jag skulle åka ut innan semifinal men så slutade jag som sista tjej och mötte tre asgrymma killar i HDC! Alla som ställde upp var jätteduktiga! Alla har utvecklats så otroligt mycket och man såg tydligt på er alla att ni hade jättekul! Älskar er alla HDC med hela mitt hjärta, bäst är ni!! Publiken var dock väldigt död men aa vad förväntar man sig? ;)

Den som vann var Karl och han fick då möta förra årets vinnare som var Naz. Där vann Naz och fick titeln Hvitfeldtskas bästa dansare 2012. Bäst är du min älskling!!

Tvåa kom Musse som var så himla duktig! Har nog aldrig sett Musse så musikalisk som han var igår!
Alla var mycket bättre än i vanliga fall, trots att de i vanliga fall brukar vara väldigt duktiga!

Jag är så stolt över att jag vågade, att jag ställde upp och gjorde mitt allt och tog hem tredje plats. Något som jag inte alls var beredd på.. ;)

Idag är en helt vanlig, svensk, tråkig och regnig dag som bara är för lång. Jag lever fortfarande på gårdagen som var helt underbart och obeskrivligt bra!

Nu sitter vi i min klass inne på biologilektionen och väntar på att vår biologi lärare ska komma. Det kommer aldrig Nog aldrig hända för det har gått 40 min. Men vi har det svinkul ändå för vi har satt på Snook i högtalarna och äter godis samt viker pappersflygplan. Hahaha så kul kan man ha om man går i Natur. ;)

Aja nu ska jag återgå till min engelska som jag troligtvis ska ha presentation på idag och jag vill inte... :( kommer inte klara det för jag fattar typ inte allt. :/

Bye bye bitches see you soon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0