On my way

Jag är påväg hem efter en härlig sleepover hos Naz med Emma. Vi hade jättemysigt och såg massa roliga videoklipp på youtube igår på bl.a. Shan de man HAHAHAHAH <3

Igår och i förrgår var två dagar jag dansade för glatta livet och fick massor av nya placeringar i dansen. Får försöka hålla isär platserna så jag inte glömmer av mig vart jag ska stå... Mitt huvud är kaos hehe ;)

Igår var det en dag full av träning iför Slaget om Innerstan den 8 maj <3 herregud det går att räkna ner nu ju det är inte så långt kvar... N-e-r-v-ö-s-t! Btw vi kommer få ihop värsta feeta showen och har massor av överraskningar som jag inte får dela med mig av än. Jag säger bara att det är något ni inte får lov att missa!! :D

Btw har i flera dagar försökt att ladda på en eller flera bilder på bloggen via blogg appen men det går absolut inte.... :o jag fattar inte problemet!! Så jag kan inte ladda upp bild på min klänning jag köpte från Zara, mina Palladium eller de andra kläderna jag fick av mamma. :S seegt..

Aja vi höres, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0