Had me at hello my name is...

Har precis börjat koreografera till en låt jag hittade av Jhené Aiko. Koreografin är inte klar på långa vägar men när den är det så kan jag, om intresset är stort, lägga upp den på mitt youtube account. Som det ser ut nu är jag väldigt nöjd med den i alla fall. Jag börjar koreografin från 0:27 in på låten..
  
 
Vet om att jag inte har kunnat blogga så mycket idag då jag har varit tvungen att ha full fokus på att hjälpa familjen att montera ihop IKEA möbler för mormors nya lägenhet. På en dag lyckades vi montera ihop både en soffa, en säng, två soffbord, ett matbord och en fåtölj. Ganska impressive eller hur?!
 
Imorgon är sista hela dagen hemma sedan väntar först Stockholm och sedan Maltaa. GALET! Can't wait..
Jag ska faktiskt ställa klockan imorgon och få gjort allting för en gång skull. Får bland annat hjälp med packningen av mamma och det kan nog vara bra. Har alltid erfarenheten av att när mamma packar får allt plats, men när man åker hem och man packar själv så får inget plats... Typ såhär. HAHAHHA så ja kan nog vara bra att få lite hjälp. ;)
 
Med detta avslutar jag för idag och går och lägger mig. :D Vi hörs imorgon! Take care! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0