Asså västtrafik...

Hej på er!

Jag kom hem för ca en halvtimma sedan efter två och en halv timmas väntan i stan pga att Västtrafik SUGER! Det finns ingen mer oplanerad resetjänst. Jag skulle ta tåget som gick 14:17 (som normalt sett timar med bussen som kommer fram till hållplatsen där jag går av en timma efter avresa från Göteborg) men tåget blev inställt så vi fick gå av det för att sedan gå på tåget på andra sidan som skulle gå en halvtimma senare, dvs. 14:47.

Sedan tog det omkring 10 minuter för att en (notera EN!) ersättningsbuss skulle komma. Detta ledde till att enbart en fjärdedel av alla som skulle åka till kungsbacka fick plats och resten, även jag och några kompisar, fick vänta på att fler ersättningsbussar skulle komma. När bussen äntligen kom så tog det såååå lång tid innan jag kom fram till Kungsbacka. Aja det är i för sig inte en nyhet att västtrafik e bajs men men. ;)
Nu är jag hemma så allt är chill! Ska ut med hunden nu så ciaaao <3

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0