Boy you make me go na na nana na nana na nana nioo <3

Nu sitter jag utanför Svenska C salen och väntar på att lektionen ska börja (dvs. om en timma -.-) så att jag kan komplettera det sista innan jag kan få mitt MVG! Det måste bara gå vill inte ha något annat betyg i Svenska C...

Ska ikväll försöka skriva ett inlägg angående min resa till Malta för jag börjar tagga väldigt rejält nu! :D mindre än 1 månad kvar! Mindre än 4 veckor! Bara 29 dagar! Detta klarar jag<3 det känns nästan som om resan bara är på armlängdsavstånd! <3

Har pluggat verkligen heeela helgen, pluggat och PLUGGAT kemi! Sick men det var sista provet innan sommaren så klart jag gick all in!

Hörs sen senare när jag kommer hem..
Take care! :D

(bild från i lördags <3 FRAPIINO me like aloot! ;) <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0