Fullt upp

Heej älsklingar! Tredje gången jag skriver detta inlägg för idag... -.- bloggappen suuucks!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har kunnat blogga så mycket på ett tag. Jag har verkligen haft fullt upp med plugg och dans och när jag inte har gjort det har jag sovit eller liknande. De här dagarna har jag gått i skolan hela dagen för att sen direkt åka och träna med crewet och sen komma hem halv 11. Då har jag även behövt gå upp klockan 5 på morgonen. Min energi har därför inte varit på topp och jag har varit tvungen att fokusera enbart på plugg, träning och hälsa och därför har bloggen hamnat i bakgrunden. Men efter denna helgen kommer det vara stopp med det eftersom jag har mitt sista prov nu på måndag! :D

Igår uppträdde jag tillsammans med underbara WajoCrew, som vi kallar oss, på Hjällbo kalaset vilket var svinkul! Då var vi backstage med Petter och Fille samt många fler! <3 vi uppträdde tillsammans med ett crew som heter DarkingCrew som kommer från Frankrike och som är underbara och jättegrymma dansare! De kör mestadels breakdance och popping men de kunde även bjuda på sig själva vilket var riktigt nice. :D

På kvällen skulle vi ut på efterfest på Sticky men det gick inte så bra för två av fransmännen hade inte med sig sina pass. Trots att de är 24 år gamla och ser vuxna ut så insisterade vakterna på att legga alla. Vad är detta för bullshit! Jag och Wilma kom då inte in eftersom vi inte har fyllt än utan fortfarande är 17 men vi hade hoppats på att de inte skulle legga för vi hade redan fått gratis inträde för "Ge tillbaka" passerkorten som vi fick på Hjällbo kalaset. Tydligen inte... Sucks to be 17 !! :(

Aja hade kul ändå! Livet går inte under ;)

Nu måste jag däremot satsa helhjärtat för sista provet som är på måndag i kemi så hörs efter det! Puss bebbes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0