Godkväll folket!

Nu halvsitter jag här i sängen och är påväg att däcka närsomhelst! Är så himla trött nu efter allt slit med alla dessa prov, eximinationer samt massa andra åtaganden utöver skolan. Allt har bara legat där som en ihoptrasslad trådtrulls och det är först nu som det verkligen känns som att jag har lyckats nysta upp den. Det känns skönt att i princip allt är klart fram till sommarlovet nu! Det ända jag har kvar är min frivilliga komplettering i Svenska C som ska in på fredag! Hoppas verkligen att jag får mitt MVG efter allt slit!! Lite smått surt annars!

Jag lovar att blogga ett inlägg imorgon om planeringen för resan till Malta som går av stapeln den 3 juli. Det ska bli så himla roligt och spännande!! Känns skönt att kunna åka själv i ca 4 veckor och slippa alla krav med skola, läxor, prov, åtagande vad det gäller hundarna etc.

Idag stack jag till condeco efter skolan med toppengänget! Det var väldigt mysigt och jag tog mig en brownie samt en mumsig frappuchino<3 Gud va god den var!

Här kommer bilder från dagen.. Godnatt och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0