Härlig dag!

Idag har jag provpackat min väska till Malta med lite av varje. Jag kan inte riktigt förstå att det bara är 5 dagar kvar tills jag åker. FEM dagar! :D I'm so excited!
 
Idag har jag även hunnit med att ligga ute i solen och sola. Måste ju bygga på min bränna lite innan jag åker så att jag inte bränner mig i Malta... B-) HAHAHAH
Jag blev dessutom väldigt sötsugen. Jag fick värsta cravings för några timmar sedan och duktig som jag är gissa vad jag gjorde. Jag gjorde mig en smoothie. Så nyttigt, gott, smarrigt, underbart, somrigt... yes you name it! I den hade jag ananas, papaya, mango, jordgubb, blåbär och banan. Den blev riktigt god!
 
Nu måste jag däremot gå ut med hundarna i det härliga vädret så jag hör av mig mera senare. Take care!
 


Det här var på MTV world stage i Göteborg strax efter B.O.B hade kört! UNDERBART!


Älskling!


MALTA SNAART :D





Fotbollsfesten vi var på! Jag och Anna <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0