Ni anar inte...

Herregud va lång tid det tar att packa för så fort man har packat allt så är det något i väskan jag måste komma åt. Det går inte att packa om man ska leva samtidigt. ;)
 
 
Det här ska jag ha med mig i klädväg i min packning.
 
 
Och dessa produkter ska packas i också inklusive smink och annat som inte finns med på bilden.
 
Köpte dessa igår när jag var med Naz <3
 
Godmorgon förresten! Eller god förmiddag kanske det är... HAHAHAH! Jag är i alla fall vaken och har varit det ett bra tag vid det här laget. Jag har haft funderingar på att skapa ett youtube-account för att videoblogga. Hade det varit intressant? Kommentera gärna vad ni tycker.. Kan vara kul att ha i Malta så jag kan videoblogga när jag inte har tid att skriva. ;)
 
Var ett tag sedan jag åt frukost nu så min mage börjar kurra. :S Kanske dags för lunch snart! Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0