We're all no one 'til someone thinks that we're someone..

Jag dör lite för Nervo just nu!! Kommer va fett i Malta! Siiick va jag längtar! :D:D

Nu är FÖRSTA lediga helgen här! Yes, har slitit så otroligt mycket och tycker till hundra procent att jag är värd mitt jäkla sommarlov nu! Kommer bli så fet sommar att jag dör lite! Tänk att jag ska åka till Malta och dessutom träffa Tony Czar m.fl. JAG DÖR!
Just nu sitter jag framför datorn och kollar lite bloggar, facebook samt lyssnar på många härliga houselåtar. :D Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi mer imorgon! Take care!

Saknar min bebbe nu när hon är i Holland <3 Men hon kommer till Sverige imorgon wiiieee ! :D
Bild: Naz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0