Love it when you talk that talk to me, yeah

Heej bebbes! :D sitter på bussen hem efter en jobbig dag med ett 3 timmars fysikprov och en skitsvår mattelektion. Ett stort skäl till varför jag var så off igår var för att jag pluggade från halv 9 till elva på kvällen igår och efter det var helt slut!

Något som var kul idag? Ja för jag hade i för sig svenska C, vilket var väldigt kul, för nördar som jag och Tez är så ska vi ha en muntlig redovisning om Gossip Girl vs. OC. (likheter och skillnader samt jämföra massa olika saker). Det kommer bli så kul!

Taggar redan för onsdag.. Eller asså jag är både nervös och taggad för jag ska uppträda massa och va med i massa battles. Hela resan hem har jag övat musikalitet genom att sätta iphonen på shuffle och "leka" med de steg jag kan samt komma på nya till olika låtar. <3 skitsvårt men ett måste om jag ska klara mig bra på onsdag! Jag är så nervös! :S

Aja måste spara batteries på min iphone så jag skriver mer sen när jag går och lägger mig för nu när jag kommer hem ska jag äta, duscha och massa annat. <3

Ni får ha det bäst take care <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0