Godnatt!

Det väntar en dag imorgon också... Nu går jag och gör mig i ordning för att sedan gå och lägga mig. ;) Imorgon ska jag upp för att åka in till stan för en frisörtid. Jag ska klippa lite och förhoppningsvis färga mitt hår. Ska nog se om jag kan göra ombre fast med min riktiga ljusa hårfärg i botten och mörkare längre ner. Får se vad min frisör säger. :D För er som inte vet vad ombre är så är det detta.. ;)
 
Fast jag ska i så fall inte ha mörk botten, utan ljus botten och mörka toppar... Om det går att göra. Aja får se vad min frisör säger. Det får bli en överraskning helt enkelt. ;)
 
Ska dessutom imorgon, när jag ändå är i stan, skaffa ett par klackar till Maltaresan. :D Har ju trots allt kvar mitt presentkort på Nordstan från när vi uppträdde. Jag har dessa som definitivt ska med i väskan men vill dock ha ett par och byta med. Imorgon ska jag i alla fall ha på mig dessa snyggingar med någon snygg outfit.
 
 
Bilder får ni se imorgon när jag kommer hem från stan. Men nu ska jag gå och lägga mig. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0