Myskväll

Sitter i tvsoffan och kollar Spanien - Kroatien matchen. Lite segt faktiskt då jag inte alls hänger med i em-matcherna... Men men är det inte jag som får välja kanal så får jag kolla på det som familjen valt. :/

Idag har jag inte gjort någonting vilket har varit väldigt skönt faktiskt! Har bara tagit det lugnt och bland annat kollat slut Gossip Girl avsnitten. Eller nu är jag i alla fall på sista avsnittet. :D

Jag är så lycklig för gårdagens prestationer men är såå nervös för jag har inte fått något svar än. :S lite jobbigt att vänta! Jag tycker att det hade känts bättre om de hade sagt ja eller nej med en gång istället för att vänta. :S

Imorgon ska HDC uppträda på en fotbollsfest för ett företag i Hisingen. Kommer bli väldigt roligt! Men jag hör av mig mer imorgon på morgonen angående uppträdandet. Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi! Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0