Nervös men taggad!

Heej på er!

Ska snart gå ner och äta frukost men just nu sitter jag och lyssnar på massa dancehall låtar för imorgon gäller det! Jag ska göra en audition för att se om jag kommer med i Massive Dance Crew i Göteborg. Det ska bli jätteroligt! Jag är dock väldigt nervös och taggad på samma gång... :S Jag ska göra mitt bästa men platsar jag inte så har jag i alla fall lärt mig något och haft roligt. Dessutom tror jag att egentligen kommer jag nog ändå inte hinna med att dansa för gruppen nästa termin just för att jag går natur och det är jäkligt mycket plugg så kommer jag inte med så är det meant to be! ;)


Ajaa... Här kommer lite låtar jag taggar med nu när jag fokuserar på att träna massa steg.



 

 

 

  

 

 





 

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0