Soffliggandes

Sitter här i soffan och kollar på filmen "Office Space". Är helt slut i kroppen efter auditionen för Massive men har aldrig känt mig så mig så glad över att dansa dancehall! Ibland kändes det omöjligt och ibland kändes det som att det gick toppenbra! Jag fick lära mig en svår och lång koreografi för att sedan köra freestyle i en minut och tillsist blev jag intervjuad. De frågade mig massor av frågor om varför just jag skulle bli vald och jag tycker ändå att jag lyckades få fram mitt budskap på ett moget och motiverat sätt.

Jag lär få reda på om jag kommer med inom kort men det jobbigaste som finns är väntan. :S det borde dock inte ta så himla lång tid tycker jag allt. ;) Jag kommer få reda på via sms om jag kommer med... Snacka om att jag inte kommer våga öppna smset!

Nu drar jag mig till sängs ni får sova så gott så hörs vi imorgon. ;) Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0