Drop it like it's hot

Snyggingar!! Nu sitter jag på bussen hem med en busschafför som tror hon är flygvärdinna. HAHAHAH så kul varje gång!

Jag är så stressad och har sjukt mycket för mig just nu så är därför min uppdatering suger. Jag har liksom ingen tid för bloggen förutom fram och tillbaka på tåg och buss, annars är mitt schema helt fullt med massor av tasks..

Jag har dessutom i all stress lyckats tappa bort ett papper, som jag absolut inte fick tappa bort, vilket var väldigt jobbigt! Tydligen är det typ lika med döden så kul för mig! Ska leta som en galning när jag kommer hem för den måste ju finnas någonstans tycker man ju. ;) hahahah

Men men det löser sig.. Min dag i skolan idag var helt okej, trots att jag hade simning där vi skulle lära oss crawl. Det går inte att lära mig crawl och jag kommer aldrig klara det hahaha men jag försöker ändå. :D

Efter skolan köpte jag världens underbaraste cykelbyxor/hotpants att ha till Slaget vilket ska bli så kul!! :D kan dock inte visa bilder än förrens slaget är över. ;) kommer bli fett i alla fall!!

Yes, men nu ska jag gå av och traska hem i det härliga vädret och denna kväll väntar fullt med plugg och förhoppningsvis some sleep too. :D

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0