Fixad

Heej alla! Nu sitter jag lite framför datorn och har precis sett färdigt säsong 2 av pretty little liars! Det var så himla spännande och jag dör lite att det inte finns något mer avsnitt innan 5 juni eller när det nu va...

I alla fall.. Min dag idag har varit ganska så häktisk då jag har fått städa hela huset för att vi skulle få gäster. Mamma och pappa var dessutom i Spanien så det var upp till mig att få det fint innan både de och gästerna kom hit. Jag lyckades med detta och nu är gästerna här. Eller det är min morbror och hans fru men still.. De är gäster. ;)

Aja ni minns när jag skulle på bio med Tez och jag skulle ladda upp bild på min outfit. Well.. Bloggappen dampade och jag kunde inte ladda upp bilder och när jag kom hem insåg jag till min besvikelse att jag inte hade tagit något kort av det skälet. I alla fall så har jag på mig detta idag och tänkte därför att ni kunde få se "Dagens outfit" idag. ;)
Blus (cremefärgad) - Divided by H&M
Linne - H&M
Highwaisted (svarta) jeans - Gina Tricot
Armband - Pandora
Korsring (dubbel) - Glitter
Ring med turkossten - Marknad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0