Music is my life <3

Heej alla underbara läsare! Jag har så fullt upp nu även fast mitt lilla lov precis har börjat. Jag fokuserar mycket på plugg just idag och kommer därför inte kunna blogga så mycket. Tänkte därför se till så att eran dag blir perfekt genom att lägga upp massor av toppenbra låtar som jag drömmer mig bort med då jag pluggar idag. Here it goes..



Fun- We Are Young



John Legend - Ordinary People
Den här låten är riktig nostalgi för mig! Så underbar!!



Ne-yo - Burnin' Up


Ed Sheeran - Small Bump

Nicki Minaj feat Chris Brown - Right By My Side

Detta är riktigt bra låtar! Alla av olika karaktär och genre men ge dem en chans för det är alla väl värda att lyssna på!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0