Slaget om Innerstan - HDC dansar

Sitter @ my crib och kollar på pretty little liars efter att ha skrivit på min novell som är till på onsdag. Härlig vecka på G! :D kommer vara ledigt både torsdag och fredag så jag kommer ha 3 skoldagar nästa vecka. Feeet <3

Här är i alla fall filmen som jag lovade på när vi tävlade på Slaget om Innerstan med HDC... Och ja jag vet att folk skriker men det är bara för att det är läktartävling så man måste skrika och hejja på sitt lag för att vinna påäng från juryn för laganda. Så ifall ni tycker att det låter för mycket kan ni ju bara sänka lite ;) ett tips bara hahahah <3



Det var såååå himla kul och jag taggar redan nu för nästa år! :D SÅÅÅ BÄST!

Aja nu ska jag kolla på PLL avsnittet som nu har laddats färdigt. Ni får ha en fortsatt underbar dag! Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0