Trött och utmattad..

Heej darlings <3 Jag har precis pluggat färdigt Svenska och Engelska för imorgon så jag ska back to reality... :S Lite synd att inte bara kunna sitta ute i solen hela dagen och sola i detta härliga väder. Det var helt otroligt varmt och skönt ute idag. THUMBS UP!
Jag har i alla fall fått lite färg vilket är roligt! Jag hoppas att det blir minst lika fint väder imorgon så att jag kan ha shorts på mig utan att frysa ihjäl! Det hade varit så nice om man kan börja ha shorts (utan nylonstrumpor) nu till skolan!! :D
Aja men fellas nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig fin innan jag går och lägger mig och får min beautysleep. Imorgon är en ny och förhoppningsvis lika underbar dag!
Take care! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0