Tuff dag

Heej mina hjärtan! Nu ligger jag här i sängen dödstrött och helt slutkörd efter en TUFF dag! Matte D nationella imorse... Det kan faktiskt ha gått lite hur som helst och det är det som är creepy, när man inte vet. Det bästa är att när man har gjort provet så har man i alla fall gjort allt man kan för kursen och då ligger det inte i ens egna händer längre. ;)

Min helg och den kommande veckan är kaos, pfff! Ja kalla det vad ni vill men hemskt kommer det bli! Onsdag nästa vecka har jag 2 muntliga redovisningar (en i Svenska C och en i Engelska B), inlämning av ASA-labbrapporten och uppsatsskrivning. Till SAMMA dag!!! :O
I'm speachless..

I helgen och nästa vecka kommer jag träna mycket med Wajo Crew då vi ska uppträda den 1 juni på välgörenhetsgalan "ge tillbaka" tillsammans med Petter och massa fler! :D

Måste nog lägga mig nu jag ska upp om 5,5 timmar :S <3 godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0