VINSTEN ÄR VÅR!

Yes vi vann Slaget om Innerstan i tisdags i år igen!! Bäst är vi!! Jag är så lycklig, det var lätt det roligaste jag har gjort hittills <3 speciellt roligt var det att vi satte hela showen och att alla synkade. :D vi var helt klockrena. ;)

Varken idag eller igår har jag gjort så mycket. Har mest suttit hemma, degat framför PLL och bara chillat på livet. :D Bara njutit av det "läxfria" slutet på denna veckan. <3 veckan som har varit har varit en av de bästa i mitt liv.. Så himla roligt att få göra det jag älskar och uppträda inför folk !! ;D

Imorgon börjar jag dagen med att sov ut längre än andra fredagar och sedan, efter att jag är färdig i ordninggjord, så ska jag möta upp med min kompis som fick körkort igår och så ska hon köra mig till skolan. Wiiie!! <3

Men nu är jag jättetrött.. Hg lovar att försöka komma ihåg att länka videon som kommit upp på youtube efter Slaget när vi tävlade och vann. :D men for now.. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0