Godmorgon bebbes!

Ligger i min säng och är för lat för att gå upp. Mamma kom in för en stund sedan och väckte mig och sa att hon hade gjort frukost. Så borde egentligen snart gå ner för annars kommer varorna bli dåliga. ;) Idag ska jag fixa packningen på riktigt, sy färdigt min jeansväst, byta header (för den nya designen, hur man ska ändra koder, är för svår för att förstå så jag skippar det innan jag åker). Jag måste dessutom hjälpa till med flytten och packa upp möbler de kommer köpa idag på IKEA. Så det suger att jag inte kan spendera all ledig tid med vänner nu framtills avgång men samtidigt har jag förståelse. ;) Jag åker om två dagar! Det är sick!!! :D Juste jag hittade ju inga klackar så jag bestämde mig för att det ska vara det första jag shoppar där. Det och en kuvertväska. ;) Men nu ropar familjen att frukosten är klar, så nu måste jag gå ner till köket. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0