Valborgsfirandet

Igår var det Valborgsmässoafton och det märktes tydligt av alla flaggor högt hissade, allt glatt folk och det extremt härliga vädret!

Jag mötte upp igår med Nazenin och Emma för att åka in till slottskogen för att kolla på cyphernights Valborgedition som är en stor dansbattletävling där Naz skulle ställa upp (trots att hon hade sträckt låret. :/) jag och Emma skulle med och supporta henne i alla fall men det slutade med att jag satt och hejade på båda två för både Emma och Naz ställde upp. :D det var svinkul!

Efter cyphernights blev vi hungriga och stack till burgerking vid Järntorget och tjockare oss. Det var faktiskt välbehövligt! Usch va hungrig jag var!

Sen åkte vi tillbaka till slottskogen och myste med gött häng <3 hahaha jag vet det är luffigt. ;) jag har alltid haft mycket förutfattade meningar om slottskogen under Valborg men det var faktiskt helt okej mysigt med brasa och allt. :D vi grillade marshmallows och snacksade vilket var jättetrevligt!

När det började bli dött bestämde vi oss för att dra oss till stan för att naz och emma ville äta i mc donalds och vi hade ändå inget annat för oss. Men då mötte vi några kompisar som bjöd med oss på fest typ 7 min bort från stan. Det var jättekul och det var många där jag redan kände. ;) kvällen var underbar och vi slutade med att krascha hos Emma. :D

Idag vaknade jag till detta härliga väder och har tagit med hemåt. Nu ska jag snart gå av bussen och traska hem för att förhoppningsvis sola lite på baksidan och bli BRUN! :D

Vi hörs senare puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0